Verzenden & retourneren



Verzenden & retourneren


Bezorgdienst
Leveringen worden door Post.nl bezorgd. Voor pakketten buiten Nederland maken wij gebruik van de pakketdienst van Post.nl

Wij streven ernaar om uw producten binnen 48 uur na ontvangst van uw betaling te versturen. Het kan echter voorkomen dat een product niet voorradig is. Dan is het niet in uw winkelmand te plaatsen. Wilt u weten wanneer wij dit product weer kunnen leveren dan kunt u dit per mail navragen.

Verzendkosten
 Verpakkings- en verzendkosten per brievenbus zijn gratis. Dit is dan wel voor eigen risico. Voor grotere bestellingen  welke niet door de brievenbus passen verzenden
wij via Track & Trace. Hiervoor rekenen wij een bedrag van 4,95
Wilt u geen risico lopen dat uw bestelling niet geleverd  wordt dan kunt u kiezen
voor een Track & Trace verzending en ook dan wordt er 4,95  doorberekend.
Dit moet u echter bij uw bestelling zelf aangeven.

Waar levert IL DONO?
Wij leveren onze producten wereldwijd. Staat uw land niet in de lijst met verzendlanden, neemt u dan contact op met onze klantenservice.

Betaalmethode
U kunt op twee manieren betalen: via  Multisafepay of bankoverschrijving. Kijkt u onder de
rubriek betaalmethodes voor meer informatie.

Retourneren en defecten
Ondanks de grote zorg die wij aan uw bestelling besteden, kan het voorkomen dat een artikel defect raakt of dat u buiten uw schuld een verkeerd product ontvangt. In deze gevallen dient u binnen 10 dagen contact op te nemen met IL
DONO. Dat kan via het online ticketsysteem op onze website.
Wij willen er u erop wijzen dat, mocht uw bestelling om welke reden ook  u niet bevallen,  deze alleen retour gestuurd kan worden als DE VERZEGELING NIET IS VERBROKEN !!!!!!!!